Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Διαφημίσεις οικονομικής κρίσης

Πώς προσαρμόζονται οι διαφημίσεις στα δεδομένα της οικονομικής κρίσης; Η νέα διαφήμιση της γνωστής κινητής τηλεφωνίας...έχει την απάντηση...

4 σχόλια:

  1. i oikonomikh krish kani tus pantes na fovountai ala kai kapoious megalokarxaries na skeutontai to diko tus ofelos diladi na 8elun na kerdisun perissotera lefta kata to diasthma ths krishs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η διαφήμιση αυτή είναι πολύ έξυπνη!! Θέλει να μας πει ότι το tatto, όταν το κάνεις δεν μπορεί να φύγει, ενώ όταν αγοράσεις κάτι από τον GERMANO μπορείς να το επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω!! Στο διάστημα της οικονομικής κρίσης σκέφτονται μόνο το δικό τους συμφέρον και θέλουν να κερδίσουν περισσότερα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι η διαφήμιση είναι έξυπνη γιατί ενώ ένα tattoo είναι μόνιμη επιλογή, αν αγοράσεις κάτι από το Γερμανό μπορεί να αλλάξεις γνώμη και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Ένας καταναλωτής επηρεάζεται από αυτό γιατί σε οικονομική κρίση μετρά τα λεφτά του. Η εταιρεία κερδίζει πελάτες με την προσφορά της. Αλλά η διαφήμιση είναι ελλιπής. Σε πόσο καιρό γίνεται η επιστροφή; Σε ποια κατάσταση είναι το προιόν;Πόσα χρήματα επιστρέφονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sifono me ton mario alla se tetious kairous den prepei na kanoume kapies monimes epiloges alla perisotero na kanoume peristasiakes epiloges tis opies tha mpouroume na allaksoume.

    ΑπάντησηΔιαγραφή